dd
Inspirujące Kobiety Sukcesu Oferta Custom Publishing/Public Relations
Magazyn Okazje w sklepie PrezesKa!
Czas na hummus! I pyszne kolorowe mini-kanapki…

Hummus to jedna z najpopularniejszych na świecie past. Ma wiele wersji, ale podstawą wszystkich są ciecierzyca i tahini. Świetnie sprawdza się nie tylko w zestawie z pitą, ale może być wykorzystany jako podstawa pysznych i efektownych przekąsek podczas przyjęć. My polecamy szybkie i łatwe w przygotowaniu crostini z zielonym hummusem i plastrami wegetariańskimi. Wystarczy 20 minut i kilka składników by zachwycić gości kolorowymi mini-kanapkami!

Crostini z zielonym hummusem i plastrami wegetariańskimi

Porcje: 2

Czas: 20 minut

Trudność: łatwe

Składniki:

  • 1 bagietka
  • 200 g ciecierzycy, ugotowanej lub z puszki (waga po odcieku)
  • 2 ząbki czosnku
  • Garść liści bazylii
  • 50 g mrożonego groszku
  • 60 g pasty tahini
  • Sok z połowy cytryny
  • Sól do smaku
  • Pół opakowania plastrów wegetariańskich VeggieDay z brokułem
  • Kilka pomidorków koktajlowych
  • Kilka oliwek do dekoracji
  • Listki bazylii do dekoracji

Sposób przygotowania:

Bagietkę kroimy w kromki, opiekamy z obu stron na patelni grillowej, aż stanie się chrupiąca. Groszek umieszczamy w misce, zalewamy wrzątkiem, odstawiamy na 5 minut, po czym odcedzamy. W pojemniku blendera umieszczamy odsączoną ciecierzycę, czosnek, bazylię, groszek, pastę tahini, sok z cytryny i szczyptę soli. Blendujemy, dolewając w trakcie kilka łyżek zimnej wody, do uzyskania preferowanej konsystencji.

Pomidorki kroimy na pół. Oliwki pozbawiamy pestek. Plastry wegetariańskie kroimy na cztery części i każdą zawijamy w rulonik. Opieczone kromki smarujemy hummusem, nakładamy rulonik z plastra wegetariańskiego z brokułem, kawałek pomidora, oliwkę. Dekorujemy listkami bazylii.

Wskazówka: Hummus można wzbogacić o dodatek liści rukoli lub świeżego szpinaku.

Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *