dd
Inspirujące Kobiety Sukcesu Oferta Custom Publishing/Public Relations
Magazyn Okazje w sklepie PrezesKa!
Chcesz dobrze sprzedać swój produkt lub usługę? Są poradniki, dzięki którym odniesiesz sukces

Nie ma co do tego wątpliwości – z darem sprzedaży każdego produktu czy usługi nie tylko trzeba się urodzić. Warto także regularnie i konsekwentnie szkolić swojej umiejętności. Dobrze wiedzą o tym najlepsi handlowcy, zresztą wielu z nich, także tego światowego formatu – napisało własne poradniki, które dziś z powodzeniem służą innym.

Dobry handlowiec nie poddaje się, kiedy słyszy „nie”. On traktuje to jako wyzwanie. W czasach, kiedy każdego dnia ktoś próbuje nam coś sprzedać, staliśmy się odporni na nowości. Mając do dyspozycji internet samy porównujemy ceny, szukamy opinii, wybieramy ostateczny produkt. Czy to znaczy, że handlowcy w każdej branży są z góry na przegranej pozycji? Nic podobnego! Mają co dyspozycji sporo narzędzi, które wpływają na naszą podświadomość, wybory i decyzje. Kwestia, aby te narzędzia poznać. Znaleźliśmy trzy poradniki, które należą do ścisłej czołówki „niezbędnika” dobrego sprzedawcy. Warto je poznać!

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży…

… to przesłanie książki „Psychologia sprzedaży” wydawnictwa MT Biznes. Jej autor, Brian Tracy, jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. W tej książce znajdziesz praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.

Sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności…

… można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Anthony Iannarino, autor książki „Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz” wydawnictwa MT Biznes, zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
• samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych;
• odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników;
• konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią;
• pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy;
• opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem
a sprzedawca jego przewodnikiem;
• diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta.

Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.

Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów musisz…

… znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje – i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon (TeleSmart 10 System for Power Selling) w poradniku „Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet” wydawnictwa MT Biznes, pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej. Josiane Chriqui Feigon jest prezesem i założycielem TeleSmart Communications, międzynarodowej firmy szkoleniowej i konsultingowej specjalizującej się w telesprzedaży. Jest autorką popularnego blogu Cubicle Chronicles (Kroniki Boksu); jej artykuły publikowały „Selling Power”, „Call Center Magazine” oraz inne czasopisma branżowe.
Program Josiane Feigon bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet, pomogą ci:

  • Pokonać „paraliż w zakresie sprzedaży” – i to na dobre!
  • Poznać i stosować szybkie „zajawki dźwiękowe”, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów!
  • Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów!
  • Nawigować wokół przeszkód i „stróży dostępu”, aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu!
  • Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej – sprzedawanie – i wyeliminować żmudne, nie przynoszące zysków czynności!
  • Przekształcić frustrację w sukces – i sprzedaż
  • Czy jesteś gotów, by stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – i podbij świat Sprzedaży 2.0!

Gorąco polecamy te lektury!

Więcej na: www.mtbiznes.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *