dd
Inspirujące Kobiety Sukcesu Oferta Custom Publishing/Public Relations
Magazyn Okazje w sklepie PrezesKa!
Kolekcja Badura Icons projektu Anety Kręglickiej i Julii Banaś

W butiku Badury w Arkadii w Warszawie odbyła się premiera najnowszej kapsułowej kolekcji Badura Icons na sezon wiosna/lato 2018. Na wydarzeniu pojawiły się projektantki kolekcji – Aneta Kręglicka i Julia Banaś – oraz gwiazdy zaprzyjaźnione z marką Badura. Premierę uświetniły swoją obecnością m.in. Bogna Sworowska, prezenterka Kasia Burzyńska oraz aktorka Roma Gąsiorowska.

Ambasadorka marki oraz gwiazda kampanii reklamowej Badura Icons, Aneta Kręglicka, po raz kolejny podjęła się sztuki projektowania butów. Tym razem kolekcja Badura Icons na wiosnę/lato 2018 składa się z dwóch modeli sandałków w różnych kolorach. Drugą odsłonę kolekcji zaprojektowała modelka Julia Banaś – dochód ze sprzedaży sneakersów i mokasynów swojego autorstwa Julia przeznaczy na wsparcie Centrum Praw Kobiet.

W tym sezonie kapsułowa kolekcja Badura Icons to połączenie stylu glamour, reprezentowanego przez Anetę Kręglicką, oraz sportowej elegancji w wydaniu Julii Banaś. Wśród propozycji marki znalazły się 4 modele butów w kilku wersjach kolorystycznych.

Modele butów Badura Icons projektu Anety Kręglickiej nie tylko nawiązują do estetyki ambasadorki marki, ale są też odpowiedzią na potrzeby klientek Badury, które cenią dopracowane w każdym detalu, eleganckie buty na każdą okazję. Tym razem Aneta Kręglicka postawiła na subtelne letnie sandałki na szpilce, które występują w dwóch odsłonach – minimalistycznej oraz ozdobionej nitami. Dzięki smukłym, 10,5 – centymetrowym obcasom oraz delikatnym paseczkom wokół kostki sandały zyskały lekkości. Model ozdobiony nitami występuje w kolorze czarnym i białym, natomiast wersja minimalistyczna jest dostępna w kolorze nude oraz czarnym welurze. Wszystkie buty zostały wykonane z najwyższej jakości skóry, również wnętrza sandałków posiadają beżowe, skórzane wykończenie.

Drugą część kolekcji Badura Icons stanowią buty zaprojektowane przez modelkę, Julię Banaś. Bohaterka kampanii Badury na wiosnę/lato 2018 stworzyła dwa modele butów, które odpowiadają jej stylowi, są więc połączeniem sportowej nonszalancji i minimalizmu. Pierwszą z propozycji Julii są skórzane sneakersy z niewysoką, wbudowaną koturną, która optycznie wysmukla nogi. Białe buty zostały ozdobione szerokimi, lakierowanymi wstawkami z czerwonej i pozłacanej skóry. Drugim modelem, występującym w czarnej i złotej wersji, są wsuwane mokasyny wykonane z licowej skóry. Miękka podeszwa sprawia, że buty są wyjątkowo wygodne, a szlachetna forma butów pozbawionych zbędnych zdobień doskonale oddaje estetykę polskiej modelki.

Tworząc swoją część kolekcji, Julia Banaś od początku miała na uwadze możliwość przekazania dochodu ze sprzedaży butów na wybrany cel charytatywny. Ze względu na swoje zaangażowanie w tematy społeczne, a szczególnie kwestie związane z prawami kobiet, Julia zdecydowała się przeznaczyć dochód ze sprzedaży butów swojego autorstwa na Centrum Praw Kobiet, czyli fundację działającą na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie.

Wszystkie modele zostały wyprodukowane w nowoczesnej fabryce Badury w Wadowicach, dzięki czemu buty są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o detale. Buty z kolekcji Badura Icons w limitowanej liczbie dostępne są w wybranych salonach sprzedaży marki Badura oraz na stronie internetowej badura.pl.

Partnerem wydarzenia była marka Karmello.

BADURA – o marce

Najwyższa jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz dbałość o perfekcyjne wykonanie, to tylko niektóre cechy, charakteryzujące produkty BADURA. Klientki marki doceniają zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.

Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założycielowi marki BADURA, kiedy otwierał niewielki warsztat rzemieślniczy w 1979 roku. Mimo upływu czasu, te wartości nadal są żywe i determinują właścicieli marki do ciągłego rozwoju firmy. Dzięki temu miliony osób doceniły już zalety produktów BADURA.

Ponadprzeciętna wygoda użytkowania i niepowtarzalny styl butów BADURA decydują o przywiązaniu klientów do marki.

BADURA – bo styl zaczyna się od butów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *